بالاترین سطح تحصيلات حوزوي قبولي كتبي پايه: 10 ، قبولي شفاهي پايه: 10 سنوات تحصيل درس خارج: 12 بالاترین مدرك حوزوي مقطع اتمام پایه 10 ، رشته: فقه و اصول ، محل اخذ: حوزه علمیه قم ، سال اخذ: 1384 بالاترین مدرك غير حوزوي مقطع دکتری ، رشته: فقه تربیتی ، محل اخذ: جامعه المصطفی العالمیه ، سال اخذ:1401 سال ورود به حوزه 1375
اساتيد سطوح عالی حوزوی و حوزه محل تحصيل
|
ج- سوابق تدريس حوزوي و غير حوزوی
رشته علمی | عنوان درس/متن درسی | مقطع تدریس | نام واحد آموزشی | محل تدریس | تعداد نیمسال (ترم) | تاریخ (سال) | ملاحظات | |
از | تا | |||||||
ادبیات عتب | ادبیات عرب (صرف و نحو) | سطح 1 حوزه | مدرسه امام صادق و امام حسین علیهما السلام | شهریار و تهران | 6 | 1377 | 1380 |
|
فقه و اصول | رسائل و مکاسب | سطح2 | موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) | قم | 16 | 1391 | تاکنون |
|
فقه و اصول | مکاسب و کفایه | سطح3 | مدرسه امام کاظم علیه السلام پردیسان | قم | 12 | 1392 | تاکنون |
|
علوم تربیتی كارشناسي
| تعلیم و تربیت اسلامی، تعلیم و تربیت عمومی، آرای دانشمندان مسلمان |
| موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) | قم و اراک | 8 | 1394 | تاکنون |
|
تربیت اخلاقی | مبانی تعلیم و تربیت، فقه تربیتی |
| موسسه عالی اخلاق و تربیت | قم | 1 | 1394 | 1395 |
|
فقه و اصول | فقه(لمعه و تحریر الوسیله)، اصول(حلقات)، خانواده در قرآن، اخلاق( منیه المرید و چهل حدیث)و تفسیر (مجمع البیان) | سطح2 | جامعه الزهرا سلام الله علیها | قم | 6 | 1388 | 1391 |
|
تعلیم وتربیت | فقه(فقه استدلالی)، اصول(حلقات)، تعلیم و تربیت (نظام تربیتی، فقه تربیتی، سیر آرای تربیتی، تاریخ تعلیم و تربیت، روانشناسی تربیتی، تربیت اسلامی)، تفسیر(المیزان)، ادبیات عرب، فلسفه فقه، رویکردهای درونی سازی ارزشها، تعلیم و تربیت در صحیفه سجادیه، | سطح3 | جامعه الزهرا سلام الله علیها | قم | 24 | 1388 | تاکنون |
|
علوم قرآن | ادبیات عرب | کارشناسی ارشد | دانشکده علوم قرآنی | قم | 4 | 1392 | 1396 |
|
فقه و اصول | کارورزی فقه و اصول | سطح4 | جامعه الزهرا سلام الله علیها | قم | 1 | 1393 | 1393 |
|
مدرسی اخلاق | فقه الاخلاق، روان شناسی اخلاق | کارشناسی ارشد | دانشگاه معارف | قم | 2 | 1399 | 1400 |
|
دوره طرح ولایت | مبانی خداشناسی و فلسفه اخلاق | تا
| موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) | قم، اصفهان و مشهد | 8 | 1393 | 1401 |
|
د ـ سوابق علمي و پژوهشي
نام اثر | موضوع | کتاب | پروژه پژوهشی | مقاله | پایاننامه | منتشر شده(ناشر)/ منتشر نشده | تاریخ انتشار | ||||
تحقیق | تألیف | ترجمه | تصحیح ومقابله | نگارش | ترجمه | ||||||
روشبینش دهی قرآن نسبت به ارزشها | تعلیم وتربیت |
|
|
|
|
|
|
| P | داخلی مؤسسه امام خمینی | 1392 |
شیوه های کاربرد روش قصه در تعلیم و تربیت ارزشها | تعلیم وتربیت ارزشها |
|
|
|
|
| P |
|
| فصلنامه علمی ترویجی معرفت | 1393 |
مشکلات و ویژگیهای دوره نوجوانی و بلوغ | فقه تربیت |
|
|
|
|
| P |
|
| منتشر نشده |
|
بررسی وظایف والدین در تربیت در آ یه وقایه | فقه تربیت |
|
|
|
|
| P |
|
| منتشر نشده |
|
بررسی وظایف والدین در تربیت عاطفی فرزندان | فقه تربیت |
|
|
|
|
|
|
| P | داخلی جامعه المصطفی | 1401 |
هـ- سوابق تبليغي و فرهنگي
سمت/نوع فعاليت | محل/سازمان | استان | شهر | تاريخ (سال) | ملاحظات | |
از | تا | |||||
مبلغ و سخنران | دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم | قم | قم | 1383 | کنون |
|